Blog

Jak prowadzić rozmowę rekrutacyjną

Skuteczna rekrutacja partnera do biznesu wymaga pokonania kilku wyraźnie zdefiniowanych etapów. Jak prowadzić rozmowę rekrutacyjną, aby w krótkim czasie dołączyć do najlepszych rekruterów swojej firmy MLM?

Czytaj dalej

Marketing szeptany w biznesie MLM

Marketing szeptany, a więc bezinteresowne polecanie produktu/usługi innym ludziom przez zadowolonego klienta, jest bezdyskusyjnie najskuteczniejszą formą promocji. W MLM, wbrew powszechnej opinii, marketing szeptany nie działa, ale dzisiaj poznasz strategie, dzięki którym jego wykorzystanie staje się możliwe.

Czytaj dalej

Jak wyrobić nawyk pisania 2.000 słów dziennie

Wykorzystanie bloga w biznesie MLM wymaga od nas dwóch rzeczy: zostania ekspertem w wybranej niszy oraz stania się sprawnym, wydajnym i profesjonalnym bloggerem.

Dzisiaj chcę przedstawić ci gotowy schemat działania prowadzący w prostej linii do świetnych rezultatów w publikowaniu bloga eksperckiego, czy w jakimkolwiek innym projekcie wymagającym tworzenia treści.

Czytaj dalej

Subtelna sztuka wypinania się

Gdy rozpoczynamy własny biznes, jesteśmy pełni nieprzystających do rzeczywistości oczekiwań. Zaczynamy z przytupem, a zaraz potem, gdy spotykamy się z pierwszymi odmowami, nadchodzi wielki kryzys, którego większość nowych dystrybutorów nie jest w stanie przetrwać. Dzisiaj podpowiem, co zrobić, aby go pokonać. Poznamy subtelną sztukę wypinania się.

Czytaj dalej

Jak zdobyć autorytet i osiągnąć sukces w biznesie

Istnieje wyraźna granica pomiędzy prowadzeniem biznesu MLM, który ledwie przędzie, a biznesu przynoszącego tysiące czy dziesiątki tysięcy złotych dochodu miesięcznie. Tę granicę wyznacza poziom autorytetu przedsiębiorcy. Jeśli nie posiadasz autorytetu, jesteś zwykłym, szarym, walczącym o przetrwanie dystrybutorem produktów firmy sieciowej. Jeśli posiadasz autorytet, jesteś liderem, za którym idą tłumy. Pytanie brzmi: jak zbudować reputację i zostać autorytetem?

Czytaj dalej

Jak się zorganizować i od razu zacząć jak profesjonalny blogger

Widziałem w swojej karierze zbyt wiele obiecujących bloggerskich projektów, które waliły się w gruzy niedługo po wystartowaniu. Niemal w każdym z tych przypadków można było uniknąć porażki. W tym artykule zdradzę ci moje osobiste podejście do blogowania, które sprawdza się w moim przypadku i pozwala systematycznie rozwijać biznes.

Czytaj dalej

Trzy składowe sukcesu w MLM

Istnieją trzy strategiczne obszary działalności biznesowej w networku, które odpowiadają za odniesienie sukcesu. Typowy początkujący dystrybutor MLM z reguły porusza się wyłącznie w jednym z tych obszarów, całkowicie zaniedbując pozostałe lub nawet nie zdając sobie sprawy ani z ich istnienia, ani z potencjalnego ich wpływu na biznes. Jakie to obszary?

Czytaj dalej

Strona 3 z 41234
Wyzerowanie Hasła
Proszę wprowadź swój adres e-mail. Otrzymasz nowe hasło na maila.

Pin It on Pinterest