Blog

Jak prowadzić biznes gdy porazi cię piorun, ukąsi kobra, wypadniesz z okna, rozbijesz głowę i potrąci cię karetka pogotowia ratunkowego

Zdarzają się takie okresy, gdy życie wchodzi ci w paradę, wszystko wali się na łeb i po prostu nie możesz dalej pracować nad rozwijaniem swojego biznesu. Takie chwile mogą nadejść bez ostrzeżenia, dlatego warto jest mieć na uwadze to, że w pewnym momencie będziesz musiał wziąć wolne. Jak skonstruować swój biznes, by był odporny na tego typu przypadki? I co zrobić, gdy nie zdążysz się przygotować przed nadejściem gradowych chmur?

Czytaj dalej

Jak wzbudzić zaufanie w każdym, kogo spotkasz – kompletny przewodnik dla dystrybutora MLM

Etap budowania zaufania z potencjalnym klientem bądź partnerem biznesowym jest zwykle pomijany przez początkującego dystrybutora MLM, co kończy się przepychanką na argumenty i w ostateczności szybkim niepowodzeniem, któremu towarzyszy nadszarpnięcie relacji i utrata reputacji. Przeczytaj, jak dzięki prostemu procesowi zbudowania zaufania możesz diametralnie poprawić komfort pracy i jakość uzyskiwanych rezultatów.

Czytaj dalej

Jak zasponsorować pierwszego dystrybutora w ciągu pierwszego tygodnia, najobszerniejsza instrukcja krok po kroku w całym cholernym Internecie

Wbrew powszechnemu przekonaniu nie potrzebujesz znać na pamięć planu wynagrodzeń, historii firmy MLM, czy dokładnego składu wszystkich produktów, żeby móc rozmawiać z potencjalnymi partnerami o wspólnym biznesie. To, czego potrzebujesz, to odpowiednia strategia, telefon, znajomość problemów twojego rozmówcy oraz umiejętność zadawania wynikających ze szczerej ciekawości pytań. Oraz niewielkiego przygotowania według poniższych sugestii.

Czytaj dalej

Jak poprawnie wyznaczać i skutecznie realizować cele

Znamy to z autopsji. Deklarujemy osiągnięcie jakiegoś celu tylko po to, żeby w ciągu kilku dni całkowicie z niego zreazygnować, tłumiąc poczucie winy i wstyd wymyślaniem poważnie brzmiących usprawiedliwień. Bez względu na to, jak dokładnie nasz cel spełniał kryteria poprawności, polegliśmy na etapie realizacji. Skoro wyznaczanie celów jest witalną częścią prowadzenia biznesu i wiemy wszystko na temat poprawnego ich wyznaczania, to dlaczego przeważnie nie udaje się ich osiągać?

Czytaj dalej

Survivalowy przewodnik dla dystrybutora MLM: pierwsze 90 dni (cz. 1)

Ten artykuł jest dedykowany osobom, które właśnie rozpoczynają budowanie swojego biznesu w network marketingu lub też mają za sobą nieudane podejścia, lecz postanowiły podjąć wyzwanie jeszcze raz. W pierwszej części zajmiemy się ogólnymi zasadami i koncepcjami, natomiast w części drugiej napiszę o tym, co dokładnie i w jakiej kolejności robić w pierwszym etapie budowania biznesu w oparciu o MLM.

Czytaj dalej

Strona 1 z 41234

Pin It on Pinterest

Wyzerowanie Hasła
Proszę wprowadź swój adres e-mail. Otrzymasz nowe hasło na maila.